Imperium Eagle

ZR Skin Installion

Zombie:Reloaded Skinek telepítése lépésekben

1 – Skin Fileok
Egy CS:GO Skin, mondhatni 2 féle file kategóriából áll: materials és models. Szinte minden esetben a materials/models/player és a models/player mappákban találhatók. Nekünk leginkább a .mdl kiterjesztésű file-ra lesz szükségünk.

2 – Fast-DL Tömörítés
Az összes file-t, .bz2 kiterjeztésbe tömörítjük a BZIP2 Programmal, majd a tömörített fileokat kicsomagoljuk, viszont a bz2 fileokat NEM töröljük.

3 – File-ok Feltöltése
A Fast-DL tömörítésnek köszönhetően minden szükséges file-ból 2 van. Egy eredeti és egy eredeti.bz2. Fontos, hogy az összes file-t feltöltsük.
Erre azért van szükség, mert szerver a tömöríttetlen file-okat használja, a kliens pedig a tömörített file-okat tölti le, amit a CSGO automatikusan kicsomagol, így a letöltendő file-ok mérete jelentősen csökken.
Cél: csgo/

4 – Skinek hozzáadása a ZR Config-ba
Összesen 2 db .txt file-ba fogjuk behelyezni a Skin elérési útját és nevét, melyek kapcsolatban állnak:

Models.txt            csgo/addons/sourcemod/configs/zr/
Playerclasses.txt csgo/addons/sourcemod/configs/zr/

  1. Models.txt csgo/addons/sourcemod/configs/zr/

A models.txt felel a Skinek ZR-ben történő azonosítandó skinek lelőhelyéért. Itt nincs más dolgunk, mint a Skin .mdl file-jának elérési útját és nevét, kiterjesztés nélkül behelyettesíteni a megfelelő helyekre. Ha egy meglévő Skint cserélünk, akkor csak a lenti példa szerint cseréljük ki a adatokat, viszont ha újat szeretnénk hozzá adni, akkor szintén a lenti példa segítségével a kapcsos zárójelekkel együtt, új sorba kell bemásolni egy már meglévő Skint.

Példa:


“zombie_name” // Public Zombie – 1
{
            “name”          “mdlfileneve”
            “path”            “mdl file elérési útja”
            “team”           “zombies”
            “access”         “public”
            “group”          “”
}

Példa: models/player/custom_player/kuristaja/bananajoe.mdl

“zombie_name” és “mdlfileneve”
A name és az mdlfileneve helyére fog kerülni a telepíteni kívánt Skin, .mdl file-jának a neve, kiterjesztés nélkül.